Presentació alumnes de l'escola Galceran de Pinós




Hola Hugot,

Som els alumnes de 4t i 5è de primària de l'escola Galceran de Pinós de Bagà.

El nostre poble és petit, està situat al Pirineu, hi podem fer moltes coses com: Esquiar, pescar, visitar el casc antic i el Palau dels Pinós i passejar pels voltants del riu Bastareny.

Som 15 alumnes, 10 nenes i 5 nens, de moment no tenim nom de la classe, però properament en triarem algun.
Ja t'ho farem saber!

Hugot, et podem ajudar a buscar un riu net per a les teves amigues les truites.
Esperem els teus missatges.

Nens i nenes de 4t i 5è.

Comentaris

  1. Hola nens i nenes de Bagà!
    el vostre poble potser és molt petit però aquest cap de setmana hi havia moltíssima gent! Volia venir a visitar-lo però no vaig poder ni arribar-hi. A veure si vinc un altre dia! Sempre és així?
    Ja em direu quin nom heu triat per la vostra classe, és que jo sóc tafaner de mena!
    Estic encantadíssim que em vulgueu ajudar.
    Ara, concentrats a mirar al bloc. Ja sabeu que en qualsevol moment... Missatge Nou!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada