Presentació Sant Joan A

 Benvolgut Hugot, 

Som la classe de l’avet de l’escola Sant Joan. A la classe, som 18 nens i nenes: la Noa, el Bilal, la Katherine, el Sebastian, el Roc, la Nour, la Malak, la Sirine, la Israe, el Pol, l’Eulàlia, la Marta.M, el Nondja, l’Arnau, l’Aina, l’Ainara, el Quim i la Marta.V. Si vinguessis a Berga podries visitar moltes coses. Si t'agraden les vistes i caminar podries anar a Queralt, a la Figuerassa, al Cim d’Estela… En canvi, si t'agrada més córrer per carrerons hauries de visitar l’Escola de Música, el museu de la Patum, l’Ajuntament, la Plaça de Sant Pere, l'Església de Santa Eulàlia, el Vall i el Passeig de la Pau.


Ens encantaria poder-te ajudar, però no sabem com ho hem de fer. Ens podries donar una pista?


Fins aviat Hugot!

Classe de l’avet





Comentaris

  1. Caram, caram! Benvinguts nois i noies! M'apunto la proposta de venir a caminar per aquí als voltants de Berga. Sabeu quanta estona hi tinc a peu des del Catllaràs? Bé, ja m'ho direu...
    D'altra banda, estic segur que si seguiu els meus missatges ben aviat descobrireu com em podeu donar un cop de mà! (O d'escata...)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada